Union Credit Sp. z o.o.

Oferty pracy


Administrator danych

Miejsce pracy: Wrocław

Zakres obowiązków:

  • wprowadzanie danych do systemu informatycznego
  • skanowanie, rejestracja i archiwizowanie dokumentów
  • wyjaśnienie bieżących problemów występujących przy wprowadzaniu danych, wychwytywanie błędów
  • przygotowywanie raportów i zestawień

Wymagania:

  • wykształcenie min. średnie
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera
  • bardzo dobra znajomość Microsoft EXCEL
  • dokładność i odpowiedzialność
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • szybkość pisania na klawiaturze
  • bezwzrokowe pisanie na klawiaturze będzie dodatkowym atutem

Mile widziane:

  • doświadczenie w programowaniu
  • doświadczenie w obsłudze baz danych SQL

Oferujemy:

  • interesującą, pełną wyzwań pracę
  • praca w nowoczesnym biurze w centrum Wrocławia
  • kawa, herbata, przekąski, owocowe dni, wyjścia i wyjazdy integracyjne, strefa relaksu, firmowa biblioteka, dofinansowania do produktów firmowych, karta Medicover Sport, prywatna opieka medyczna, możliwość nauki języka angielskiego w godzinach pracy
  • możliwość rozwoju w przyjaznym i ambitnym zespole
  • możliwość uczestniczenia w licznych szkoleniach
  • finansowanie szkoleń
  • konkurencyjne wynagrodzenie i motywacyjny system premiowy

Doradca Finansowy

Miejsce pracy: Wrocław

Zakres obowiązków:

  1. Analiza potrzeb klientów: 
    a) Przeprowadzanie szczegółowych rozmów z klientami w celu zrozumienia ich sytuacji finansowej oraz oczekiwań.
    b) Identyfikowanie indywidualnych potrzeb finansowych klientów.
  2. Opracowywanie i prezentacja ofert: 
    a) Przygotowywanie spersonalizowanych propozycji produktów finansowych, takich jak układy ratalne, gwarancje bankowe, kredyty czy usługi windykacyjne. b)Prezentowanie klientom korzyści wynikających z oferowanych rozwiązań finansowych.
  3. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami:
    a) Regularny kontakt z klientami w celu monitorowania ich satysfakcji oraz potrzeb. b)Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta i dbanie o długoterminowe relacje biznesowe.
  4. Monitorowanie rynku finansowego:
    a) Śledzenie aktualnych trendów i zmian w sektorze finansowym.
    b) Aktualizowanie wiedzy na temat produktów i usług oferowanych przez Union Credit oraz konkurencję.
  5. Inne zadania:
    a) Udział w szkoleniach i spotkaniach zespołowych mających na celu podnoszenie kwalifikacji.
    b) Przestrzeganie obowiązujących regulacji prawnych oraz wewnętrznych procedur firmy.
    c) Ewidencjonowanie danych na temat klientów w systemach informatycznych.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera
  • bardzo dobra znajomość Microsoft EXCEL
  • dokładność i odpowiedzialność
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • szybkość pisania na klawiaturze
  • bezwzrokowe pisanie na klawiaturze będzie dodatkowym atutem

 Oferujemy: 

  • interesującą, pełną wyzwań pracę
  • praca w nowoczesnym biurze w centrum Wrocławia
  • kawa, herbata, przekąski, owocowe dni, wyjścia i wyjazdy integracyjne, strefa relaksu, firmowa biblioteka, dofinansowania do produktów firmowych, karta Medicover Sport, prywatna opieka medyczna, możliwość nauki języka angielskiego w godzinach pracy
  • możliwość rozwoju w przyjaznym i ambitnym zespole
  • możliwość uczestniczenia w licznych szkoleniach
  • finansowanie szkoleń
  • konkurencyjne wynagrodzenie i motywacyjny system premiowy