Oferty pracy
Administrator danych
Miejsce pracy: Wrocław
Zakres obowiązków:
- wprowadzanie danych do systemu informatycznego
- skanowanie, rejestracja i archiwizowanie dokumentów
- wyjaśnienie bieżących problemów występujących przy wprowadzaniu danych, wychwytywanie błędów
- przygotowywanie raportów i zestawień
Wymagania:
- wykształcenie min. średnie
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera
- bardzo dobra znajomość Microsoft EXCEL
- dokładność i odpowiedzialność
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność analitycznego myślenia
- szybkość pisania na klawiaturze
- bezwzrokowe pisanie na klawiaturze będzie dodatkowym atutem
Mile widziane:
- doświadczenie w programowaniu
- doświadczenie w obsłudze baz danych SQL
Oferujemy:
- interesującą, pełną wyzwań pracę
- praca w nowoczesnym biurze w centrum Wrocławia
- kawa, herbata, przekąski, owocowe dni, wyjścia i wyjazdy integracyjne, strefa relaksu, firmowa biblioteka, dofinansowania do produktów firmowych, karta Medicover Sport, prywatna opieka medyczna, możliwość nauki języka angielskiego w godzinach pracy
- możliwość rozwoju w przyjaznym i ambitnym zespole
- możliwość uczestniczenia w licznych szkoleniach
- finansowanie szkoleń
- konkurencyjne wynagrodzenie i motywacyjny system premiowy
Doradca Finansowy
Miejsce pracy: Wrocław
Zakres obowiązków:
- Analiza potrzeb klientów:
a) Przeprowadzanie szczegółowych rozmów z klientami w celu zrozumienia ich sytuacji finansowej oraz oczekiwań.
b) Identyfikowanie indywidualnych potrzeb finansowych klientów. - Opracowywanie i prezentacja ofert:
a) Przygotowywanie spersonalizowanych propozycji produktów finansowych, takich jak układy ratalne, gwarancje bankowe, kredyty czy usługi windykacyjne. b)Prezentowanie klientom korzyści wynikających z oferowanych rozwiązań finansowych. - Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami:
a) Regularny kontakt z klientami w celu monitorowania ich satysfakcji oraz potrzeb. b)Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta i dbanie o długoterminowe relacje biznesowe. - Monitorowanie rynku finansowego:
a) Śledzenie aktualnych trendów i zmian w sektorze finansowym.
b) Aktualizowanie wiedzy na temat produktów i usług oferowanych przez Union Credit oraz konkurencję. - Inne zadania:
a) Udział w szkoleniach i spotkaniach zespołowych mających na celu podnoszenie kwalifikacji.
b) Przestrzeganie obowiązujących regulacji prawnych oraz wewnętrznych procedur firmy.
c) Ewidencjonowanie danych na temat klientów w systemach informatycznych.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera
- bardzo dobra znajomość Microsoft EXCEL
- dokładność i odpowiedzialność
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność analitycznego myślenia
- szybkość pisania na klawiaturze
- bezwzrokowe pisanie na klawiaturze będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- interesującą, pełną wyzwań pracę
- praca w nowoczesnym biurze w centrum Wrocławia
- kawa, herbata, przekąski, owocowe dni, wyjścia i wyjazdy integracyjne, strefa relaksu, firmowa biblioteka, dofinansowania do produktów firmowych, karta Medicover Sport, prywatna opieka medyczna, możliwość nauki języka angielskiego w godzinach pracy
- możliwość rozwoju w przyjaznym i ambitnym zespole
- możliwość uczestniczenia w licznych szkoleniach
- finansowanie szkoleń
- konkurencyjne wynagrodzenie i motywacyjny system premiowy